czwartek, 24 lipca 2008

Pięć mitów dotyczących pielęgniarstwa w Polsce, czyli pozytywna refleksja nad kondycją polskiego pielęgniarstwa


Witam wszystkich serdecznie po przerwie.
Wracam do mojej czerwcowej obietnicy podzielenia się z Wami materiałem zaprezentowanym w Poznaniu o którym wspominałem wcześniej.
Niestety możliwości techniczne tego bloga nie pozwalają zamieścić prezentacji.
Jednak to nie powstrzyma mnie przed dotrzymaniem słowa i udostępnienia materiałów.

UWAGA!

ZAPRASZAM NA MOJĄ NOWĄ STRONĘ INTERNETOWĄ:
http://ebnppoland.googlepages.com

Znajdziecie tam powyższą prezentację oraz inne materiały które są kontynuacją tematu
"5ciu mitów". Mam nadzieję że nowa strona przyczyni się do rozwoju Waszego warsztatu pracy i pomoże spojrzeć na pielęgniarstwo "świeżym" okiem.

Serdecznie zapraszam do lektury i dzielenia się swymi spostrzeżeniami na tej stronie, lub pisząc bezpośrednio na mój adres e-mail: ebnppl@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie -
Artur Sołtysiak

Brak komentarzy:

Wyszukiwarka EBM - wyszukiwarka dla specjalistów: pielęgniarek i lekarzy

TWOJE ZDROWIE - wyszukiwarka dla pacjentów